Χριστιάνα Πυρομάλη
BSc
Τελειόφοιτη μεταπτυχιακή φοιτήτρια στη Συνθετική Συμβουλευτική Ψυχοθεραπεία (MSc in ICP – Integrative Counseling Psychotherapy)
Τελειόφοιτη μεταπτυχιακή φοιτήτρια στη Συνθετική Συμβουλευτική Ψυχοθεραπεία (MSc in ICP – Integrative Counseling Psychotherapy)
Η Πυρομάλη Χριστιάνα σπούδασε στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΦΠΨ) με ειδίκευση στην Ψυχολογία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, την περίοδο 2010-2016. Στα πλαίσια των σπουδών της, διετέλεσε την πρακτική της άσκηση στο 4ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου (2016) ως καθηγήτρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με την ειδικότητα του φιλολόγου.
Είναι κάτοχος του Higher National Diploma (HND) in Counselling & Psychology του Mediterranean College, το οποίο συνεργάζεται με το University of Derby της Αγγλίας. Στα πλαίσια των σπουδών της, απέκτησε ακαδημαϊκή κατάρτιση στην Ψυχοδυναμική θεωρία, τη Γνωσιακή-συμπεριφορική προσέγγιση (CBT), την Προσωποκεντρική θεωρία, την Συστημική προσέγγιση και την προσέγγιση Gestalt.
Κατά την περίοδο 2017 έως και σήμερα, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τα εξής θέματα: «Συναισθηματική Νοημοσύνη: Κατανοώντας “με την καρδιά μας”, μπορούμε να επικοινωνούμε καλύτερα», «Ανθρωποκτονία κατ’ εξακολούθηση: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις του Εγκλήματος», «Student Excellence Conference of Mediterranean College», «Η Σχεσιακή Ψυχοθεραπεία με ΛΟΑΤ+ θεραπευόμενους: Προσομοίωση δύο Θεραπευτικών Συνεδριών» και «Απάθεια, συμπάθεια, αντιπάθεια & ενσυναίσθηση κατά τη θεραπευτική διαδικασία: Η προσέγγιση του ψυχοδράματος».
Από το 2019 αποτελεί Student Member of British Association of Counselling and Psychology (BACP), ενώ σπουδάζει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc Integrative Counselling and Psychotherapy στο Mediterranean college, σε συνεργασία με το University of Derby της Αγγλίας. Παράλληλα παρακολουθεί το Πρόγραμμα Συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με τίτλο «Διαταραχές Προσωπικότητας: Cluster C σε Εφήβους και Ενήλικες», καθώς και το σεμινάριο με τίτλο «Ειδική Αγωγή: Διεπιστημονικές Πρακτικές Σύγκλισης» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στις παρούσες σπουδές, αποκτά ακαδημαϊκή κατάρτιση στη Συνθετική προσέγγιση στην Ψυχοθεραπεία, η οποία συνδυάζει τις τρεις ακόλουθες προσεγγίσεις: Θεωρία του Δεσμού (Attachment theory), Γνωσιακή-συμπεριφορική προσέγγιση (CBT) και Προσωποκεντρική θεωρία (Person-centered approach).